AFTER-SALES SERVICES

After Sales heeft alles te maken met uw bestaande klanten. Hoe geeft u aandacht aan uw klanten? Hoe weet u hoe ze over u denken of dat ze een contract verlengen? En is er eventueel een kans dat ze een extra product of dienst bij u afnemen? Wij hebben After Sales ingedeeld in twee onderdelen, te weten Contact Center Services voor het verwerken en extra goed invullen van binnenkomende vraagstukken en Retentie Management voor het proactief benaderen van bestaande klanten met een vraag of propositie.

 

Contact Center

Wij benaderen klantcontact en service als topsport. Onze mensen zijn onze kracht: we investeren in goede opleidingen en zorgen dat ze de lat steeds hoger leggen voor u. We werken internationaal en zijn ISO gecertificeerd, zodat privacy en kwaliteit goed gewaarborgd is en in lijn is met alle nieuwe wetgeving.


Retentie Management

Een goede After Sales is weer de eerste opstap voor de volgende sales. Laat deze niet uit uw handen glippen. Door ruim voor het aflopen van een contract contact op te nemen, de klanttevredenheid te meten of een activatie campagne uit te voeren bindt u uw klanten voor langere tijd.


Direct contact met SalesQ

+31 23 7113200

image024.jpg