Cisco

cisco.png
 

Zachte landing...

Voor Cisco zijn we onlangs begonnen met een inbound campagne. Cisco heeft vier landingspagina's ontwikkeld in samenwerking met drie distributeurs.

Klanten en geïnteresseerden die op de landingspagina's terecht komen, bellen naar ons voor meer informatie.

Daarnaast zorgen wij voor een follow-up van diegenen die een white-paper downloaden van de landingspagina's. Deze mensen bellen wij terug om te zien of we nog meer interesse kunnen wekken voor de producten.

Internationale campagne

Voor Cisco hebben we een grote internationale campagne met succes afgerond. Cisco kent 'learning credits'; credits die bestaande klanten kunnen besteden aan trainingen.

Wij hebben bestaande klanten met deze credits, verspreid over de hele wereld, gebeld om ze te interesseren voor de aangeboden trainingen door Cisco en om zo hun opgespaarde credits te besteden.

We bellen voor deze campagne in vier verschillende talen. De campagne richt zich op tien verschillende landen, waaronder Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Australië, Verenigde Staten en Canada. SalesQ belt voor deze campagne in vijf verschillende tijdszones.

De leads die voortkomen uit de campagne worden verdeeld onder de verschillende Learning Partners van Cisco wereldwijd en daarmee weten we een gezonde ROI te bewerkstelligen.