Klanttevredenheidsonderzoek: Klanten geven ons 'n 4 op een schaal van 5!

Klanttevredenheidsonderzoek: Klanten geven ons 'n 4 op een schaal van 5!

Het motto van SalesQ is dat we bedrijven graag helpen succesvol te zijn. Wij doen dat door hun doelen in een professionele en optimale omgeving te realiseren. Wij helpen onze klanten met omzetverhoging en kostenbesparingen door de inzet van Presales, Sales en Aftersales. Zo zijn wij in staat om lange termijnrelaties te onderhouden met klanten als Cisco, Kluwer, TMG, Elsevier en realiseren we een goede ROI.

Wij doen dat waar we goed in zijn: Sales. En dat doen we voor onze klanten. Goede contacten zijn daarom ontzettend belangrijk. Via onze accountmanagers zijn we goed op de hoogte van wat er loopt en hoe de campagnes verlopen. Eventuele problemen worden zo snel mogelijk verholpen. Toch vragen we ieder jaar onze klanten om hun mening over onze diensten in een anoniem klanttevredenheidsonderzoek. Wij zijn erg blij met de laatste resultaten!

Een opsomming van de belangrijkste punten:

  • De meeste klanten brengen meerdere campagnes per jaar bij ons onder
  • 84% is tevreden tot zeer tevreden met de geboekte resultaten
  • Voor het intakegesprek en het contact tijdens de campagne is door iedereen een goede voldoende of hoger gegeven.
  • Voor het contact tijdens de campagne gaven de meeste klanten een ‘zeer goed’.

Gemiddeld scoren we een 4 op een schaal van 5! Wij zijn blij dat veel van onze klanten de tijd hebben genomen om hun mening te geven. Wij nemen alle opmerkingen mee in de evaluatie en kijken hoe we onze diensten nog verder kunnen verbeteren.