Klanttevredenheidsonderzoek: SalesQ scoort een 4 uit 5!

SalesQ helpt anderen succesvol te zijn. Maar, hoe succesvol zijn we zelf? Elk jaar vragen we aan onze opdrachtgevers hoe zij onze diensten en samenwerking waarderen.

Via onze accountmanagers zijn we goed op de hoogte van wat er speelt en hoe de campagnes verlopen. We schakelen snel en zijn flexibel, iets wat essentieel is voor de dienst die wij leveren. Toch vragen we ieder jaar aan onze opdrachtgevers om hun mening te geven over onze diensten in een anoniem klanttevredenheidsonderzoek. Wij zijn erg blij met de resultaten over het afgelopen jaar.

Net als vorig jaar verdienen we een 4 uit 5. Een ruime 4 waar we trots op zijn. We leggen de lat hoog en onze opdrachtgevers verwachten veel van ons. Met dit resultaat laten we zien dat we aan de hoge verwachtingen blijven voldoen. En dat we onze dienstverlening blijven verbeteren. In het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt aan het professionaliseren van processen en systemen in het kader van de ISO-certificering. Wij zijn nu in de positie om mee te groeien met onze opdrachtgevers, aan alle eisen te voldoen en blijvend goede resultaten te leveren. Perfectie blijft ons streven!

 Een opsomming van de belangrijkste punten:

  • We scoren goed op het intakegesprek, het contact met de accountmanager en de resultaten
  • Onze tussentijdse rapportages mogen beter – dit is inmiddels verbeterd: men kan sinds enige tijd direct inloggen in ons systeem om de voortgang te monitoren. We blijven de rapportages verder verbeteren.
  • Ruim twee derde is goed tevreden met het resultaat
  • Opdrachtgevers zijn blij met onze flexibele houding en het feit dat campagnes gaandeweg makkelijk aangepast kunnen worden

Wij zijn blij dat veel opdrachtgevers de tijd hebben genomen om hun mening te geven. Samen bereiken we een nog beter resultaat!