Onze klanten zijn tevreden, wij blijven in beweging

Hoe beoordelen onze klanten ons? Die vraag leggen we hen regelmatig voor. Want hoewel wij ervan overtuigd zijn dat we door onze betrokkenheid en werkwijze, het maximale bereiken voor wie met ons werkt, willen we natuurlijk ook weten of dat ook zo wordt ervaren voor wie telt: onze klant.

Onlangs hebben we weer ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek gedaan en de resultaten zijn goed. Natuurlijk blijven we er altijd aan werken om op alle fronten nóg hoger te scoren, maar van de stijging die we (al) hebben weten te realiseren worden we absoluut blij.

Gestegen

De algehele klanttevredenheid steeg van 3,6 naar 3,75 op een schaal van 5. Ook de tevredenheid over onze accountmanagers, het contact met SalesQ tijdens de campagne, de rapportages en de datateruglevering en -rapportages stegen het afgelopen jaar.

Luisteren

We hebben goed naar onze klanten geluisterd en waar nodig zaken verbeterd. En dat leidt tot resultaat. 82,6% van onze klanten gaf aan dat zij hun campagnes wederom bij SalesQ zouden neerleggen en maar liefst 91% zou ons aanraden bij anderen partijen.

Kortom: we hebben een aantal belangrijke verbeteringen doorgevoerd en met een fantastisch resultaat. Voor ons, maar vooral voor onze klanten.

Dat blijven we doen

Ook dit jaar houden we een vinger aan de pols en blijven we onderzoeken en vragen naar de behoeften van klanten, partners en onze eigen mensen. Zo denken we de beste samenwerking te bereiken en verrassende resultaten te behalen.

We zijn er voor jou

Wil je meer weten over wat wij voor je kunnen betekenen? Neem direct contact met ons op of neem een kijkje bij onze cases om te ontdekken wat we al voor anderen deden.