After Sales heeft alles te maken met uw bestaande klanten. Hoe geeft u aandacht aan uw klanten? Hoe weet u hoe ze over u denken of dat ze een contract verlengen? Bestaat er een kans dat ze een extra product of dienst bij u afnemen? Wij hebben After Sales ingedeeld in twee onderdelen:

  • Contact Center Services, voor het verwerken en extra goed invullen van binnenkomende vraagstukken

  • Retentie Management, voor het proactief benaderen van bestaande klanten met een vraag of propositie

Contact Center Services

Wij benaderen klantcontact en service als topsport. Onze mensen zijn onze kracht. We investeren in goede opleidingen en zorgen dat zij de lat steeds hoger voor u leggen. SalesQ werkt internationaal en is ISO-gecertificeerd. Daardoor is privacy en kwaliteit goed gewaarborgd, in lijn met alle nieuwe wetgeving.

Retentie Management

Goede After Sales is de eerste opstap voor de volgende sales. Laat deze niet uit uw handen glippen. Door ruim voor het aflopen van een contract contact op te nemen, klanttevredenheid te meten of een activatie campagne uit te voeren, bindt u klanten voor langere tijd.

Wilt u meer informatie

Ask your question to Eric

Stel uw vragen over leadgeneratie direct aan Eric, vul her formulier in of plan direct een afspraak in.

Afspraak inplannen

LET OP! Wij nemen geen no-cure no-pay opdrachten aan, of initiatieven gericht op consumenten. Het minimale budget voor een campagne is € 2.000,- per maand (excl. BTW), met een minimumlooptijd van vier maanden.

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Bekijk onze privacy statement