B2B Customer Development Solutions - deel 3

Van Cost naar Value Center door Customer Development

Organisaties ontwikkelen zich steeds meer van Customer Service-organisatie (Cost Center) naar CX Value Center. Data analytics en proactief klantcontact verhogen loyaliteit, klantbeleving en klantwaarde.

SalesQ helpt u om de stap te zetten naar een Value Center. Daarbij ondersteunen wij uw organisatie met business-to-business customer development services, zoals Customer Support, Technical I(C)T support en een professionele Sales Desk. Dat combineren wij met onze Cloud Platform As-a-service.

Customer Experience (CX) is voor steeds meer Nederlandse organisaties top prioriteit. Uit diverse onderzoeken blijkt dat CX een steeds belangrijker onderdeel uitmaakt van de strategie om de bedrijfsdoelstellingen te behalen.

Wij ondersteunen uw business-to-business klanten gedurende de customer acquisitie fase en tijdens de customer development fase door het leveren van professionele Customer support, technical support en (after) sales services.

Wij komen graag met u in contact om te bespreken in welke fase van het transitieproces uw organisatie zich bevindt.

Wilt u meer informatie?

Stel uw vraag aan Joost

Stel uw vragen over B2B Customer Development Solutions direct aan Joost of vul het formulier in.

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Bekijk onze privacy statement