Op zoek naar nieuwe sales of verkoopmogelijkheden?

Als acquisitie-specialisten specialiseren wij ons in effectief koud bellen. Wij beschikken over een bel- en rapportagesysteem en flexibel en goed getrainde telefonische verkopers. Daarmee geven wij uw verkoopafdeling tijdelijk of structureel ondersteuning voor optimale marktbewerking. Onze mensen zijn tenminste HBO-opgeleid, hebben zin in bellen en werken zonder vaste belscripts. Dit resulteert in duizenden leads, sales en verkooptransacties per jaar. SalesQ helpt u om de acquisitie voor uw bedrijf uit te besteden.

Mogelijk dat u interesse heeft om meer informatie te ontvangen. Dat kan door op onderstaande knop of op het telefoonnummer te klikken. Bekijk de pagina verder voor meer informatie over het proces.


VRAAG GRATIS INFORMATIE AAN 

Onze opdrachtgevers in Sales

Waarom u voor SalesQ moet kiezen?

SalesQ is een betrouwbare partner door jarenlange ervaring. We zetten altijd een stap extra, wat ook blijkt uit onze call registratie. Daar waar de meeste sales bureau’s 80 bel pogingen per persoon per dag doen, doen wij er 160 per persoon per dag. SalesQ is uw partner, omdat:

  • Wij ieder project benaderen als een topsporter

  • Wij veel ervaring hebben met complexe proposities gericht op high end beslissers

  • Onze mensen onze kracht zijn: we investeren in goede opleidingen en zorgen dat ze de lat steeds hoger leggen voor u

  • We internationaal werken en zijn ISO gecertificeerd zijn zodat privacy en kwaliteit goed gewaarborgd zijn en in lijn is met alle nieuwe wetgeving.

 

Sales uitbesteden?

Bel ons vrijblijvend op

Direct een afspraak inplannen

Markttoepassingen

  • Extra marktdruk voor een product of dienst in een afgesproken periode
  • Permanente of tijdelijke vervanging van uw sales- en acquisitieteam
  • Koude en warme acquisitie
  • Telefonische verkoop en telemarketing

en...

  • Advertentieverkoop (print en online)
  • Abonnementenverkoop
  • Onderhoudscontracten
  • Verkoop van hardware
  • Verkoop van software-licenties
  • Verkoop van toegangskaarten voor high end-events
  • Inzetten van een call-center

Onze werkwijze

  • 1 Kennismakingsgesprek
  • 2 Intake
  • 3 Campagne bouwen
  • 4 Kick-off training
  • 5 Uitvoering
  • 6 Eindevaluatie
1 Kennismakingsgesprek

Kennismakingsgesprek

Wanneer u overweegt om SalesQ als full-service sales agency in te schakelen en u heeft nog vragen, plan dan een kennismakingsgesprek in. Tijdens het kennismakingsgesprek staat onze Commercieel Manager u graag te woord om u verder te informeren over de diensten en oplossingen die wij u kunnen bieden en om al uw vragen te beantwoorden.

Plan een kennismakingsgesprek in

2 Intake

Intake

De intake is de officiële start van de campagne, hierin worden alle belangrijke onderwerpen besproken om de campagne tot een succes te brengen. Denk dan aan de propositie, doelgroepen, doelstellingen en andere praktische zaken.

3 Campagne bouwen

Campagne bouwen

Na de intake heeft SalesQ ongeveer 10 werkdagen nodig om de campagne klaar te zetten. We stellen de bouwsoftware in, verzamelen en verrijken eventuele data, agents selecteren, het schrijven van de pitch en meer.

4 Kick-off training

Kick-off training

Vervolgens is de kick-off training. Dit is het moment dat de klant en de agents elkaar voor het eerst ontmoeten, en nog belangrijker, de klant een training geeft aan onze agents. Direct na de kick-off start SalesQ met het benaderen van de eerste prospects! U kunt meeluisteren met onze agents en feedback geven, waarop het proces kan worden aangepast en bijgesteld.

5 Uitvoering

Uitvoering

Tijdens de campagne mag u van ons transparante communicatie verwachten en ontvangt u (twee)wekelijks een uitgebreide rapportage. Daarnaast staat u in nauw contact met de Projectmanager en bespreken we de resultaten. Op basis daarvan stellen we de doelstellingen en manier van handelen bij.

6 Eindevaluatie

Eindevaluatie

Na afloop van de campagne volgt er een uitgebreide evaluatie met betrekking tot de campagne wat hopelijk weer leidt tot een mooi vervolg!

Wilt u ook meer omzet?

Eric

Stel uw vraag aan Eric

LET OP! Wij nemen geen no-cure no-pay opdrachten aan, of initiatieven gericht op consumenten. Het minimale budget voor een campagne is € 2.000,- per maand (excl. BTW), met een minimumlooptijd van vier maanden

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Bekijk onze privacy statement