Inbound, outbound? Ga voor smartbound, dé slimme koppeling tussen content en contact. U staat tegenwoordig op allerlei manieren in verbinding met klanten en doelgroepen. Door actief contact te maken, te reageren op klanten die contact zoeken, en een diffuse groep die ‘contact’ met u heeft op het internet. Het samenbrengen van deze stromen, en daar optimale conversie uit halen, noemen we smartbound. Niet alleen outbound marketing, niet alleen inbound of online marketing, maar een slimme combinatie.

Met smartbound trekt u interessante bezoekers naar uw website, en komt u met ze in contact. Converteer leads naar verkopen en klanten, die u in de toekomst verder uitbouwt. Zo simpel is het! SalesQ werkt samen met ContentXperience om inbound- en outboundstromen te koppelen aan uw bestaande marketingsystemen. 1 + 1 =3!

Markttoepassingen

  • Bereiken van, klanten, prospects en ‘vreemden’ met goed uitgedachte campagnes: van design tot resultaat
  • Data-driven benadering van de markt – de juiste content op het juiste moment
  • Contact & content converteert uw bestaande klanten naar meer omzet, bredere betrokkenheid en klanttevredenheid
  • Optimalisatie van goede data & marktinformatie
  • Koppelen van data van uw systeem aan de interne data van uw CRM-omgeving en de externe data van het internet
  • Voldoet aan de nieuwe privacyregels van 2018

Coming together is a beginning, keeping together is progress, working together is success.

— Henry Ford

De bouwblokken van Smartbound

  • 1 Consultancy
  • 2 Inbound marketing
  • 3 Outbound Sales
  • 4 Online Marketing
  • 5 Lead Management
  • 6 Marketing Analytics
1 Consultancy

Consultancy

Smartbound zoekt voor u uit wat de beste oplossing is voor uw vraagstuk. Door in overleg te bepalen waar uw pijnpunten liggen, kunnen SalesQ en ContentXperience voor u bepalen welke aanpak het beste bij uw organisatie past. Een volledige campagne: van design tot resultaat.

2 Inbound marketing

Inbound marketing

Inbound marketing is een vorm van pull-marketing: de interesse van potentiële klanten winnen door interessante informatie te bieden. Met relevante content probeert inbound marketing ervoor te zorgen dat bezoekers hun gegevens achterlaten. Resultaat is het binnenhalen van een kwalitatieve lead.

3 Outbound Sales

Outbound Sales

Smartbound combineert inbound marketing met de outbound gedreven sales-benadering. Door inbound marketing te combineren met outbound sales kunt u op korte termijn resultaten behalen door een zeer gerichte benadering van de markt.

4 Online Marketing

Online Marketing

Online marketing geeft de smartbound-aanpak een nog grotere boost. Met online marketing zorgt u voor meer traffic naar uw campagnesite of landing page. Meer traffic betekent meer leads, en meer leads betekent meer klanten.

5 Lead Management

Lead Management

Door lead management heeft u altijd inzicht in welke fase uw potentiële klant zich bevindt. Dit is belangrijk voor het warmhouden, ofwel “nurturen” van leads. Warme leads zijn eerder geneigd en bereid om over te gaan op een verkoop en dus te converteren tot klant.

6 Marketing Analytics

Marketing Analytics

Door gebruik te maken van de Smartbound-benadering, verzamelt u ontzettend veel waardevolle data. Van data wordt Smartbound slimmer. Door al deze data te analyseren, kunt u in de toekomst betere beslissingen maken en nog meer resultaat halen uit uw Smartbound-campagnes.

Heeft u vragen over Smartbound?

Eric

Stel uw vraag aan Eric

U kunt ook het formulier invullen of plan direct een afspraak in.

Afspraak inplannen

LET OP! Wij nemen geen no-cure no-pay opdrachten aan, of initiatieven gericht op consumenten. Het minimale budget voor een campagne is € 2.000,- per maand (excl. BTW), met een minimumlooptijd van vier maanden.

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Bekijk onze privacy statement