After Sales

Contact-care en goed relatiemanagement helpen om klanten voor langere tijd te binden en optimaal resultaat uit (pre)sales-werk te halen. Wij houden bestaande klanten regelmatig op de hoogte van ontwikkelingen over producten en diensten. Naast klantenbinding en klantenservice is het doel van deze gesprekken om herhaalaankopen te realiseren. Ook verzorgen wij het klantencontact voor contactcenters en klantenservices. Wij bieden daarnaast receptie- en telefoonbeantwoordingsdiensten. Met deze service bent u altijd bereikbaar en worden uw klanten meteen goed geholpen. Met goed relatiemanagement van SalesQ haalt u het beste uit bestaande klanten, om uw klantenservice te verbeteren of uw klantencontact en contactcare uit te besteden.

Markttoepassingen

  • Reguliere klantcontacten (inbound, outbound, chat, mail en social media)
  • Business development
  • Verlengen van abonnementen en/of klantcontracten
  • Stimuleren van herhaalaankopen
  • Uitbesteden van contact-care, webcare en chatdienst

en...

  • Accountmanagement
  • Tevredenheidsonderzoeken onder bestaande relaties
  • Receptie- en telefoonbeantwoordingsdiensten
  • Optimaliseren van en outsourcing van contact centers en klantenservice

After Sales Service

After Sales heeft alles te maken met uw bestaande klanten. Hoe geeft u aandacht aan uw klanten? Hoe weet u hoe ze over u denken of dat ze een contract verlengen? Bestaat er een kans dat ze een extra product of dienst bij u afnemen? Wij hebben After Sales ingedeeld in twee onderdelen:

  • Contact Center Services, voor het verwerken en extra goed invullen van binnenkomende vraagstukken
  • Retentie Management, voor het proactief benaderen van bestaande klanten met een vraag of propositie.

Contact Center Services

Wij benaderen klantcontact en service als topsport. Onze mensen zijn onze kracht. We investeren in goede opleidingen en zorgen dat zij de lat steeds hoger voor u leggen. SalesQ werkt internationaal en is ISO-gecertificeerd. Daardoor is privacy en kwaliteit goed gewaarborgd, in lijn met alle nieuwe wetgeving.

Retentie-management

Goede After Sales is de eerste opstap voor de volgende sales. Laat deze niet uit uw handen glippen. Door ruim voor het aflopen van een contract contact op te nemen, klanttevredenheid te meten of een activatie campagne uit te voeren, bindt u klanten voor langere tijd.

Meer informatie

Onze opdrachtgevers in After Sales

Onze werkwijze

  • 1 Kennismakingsgesprek
  • 2 Intake
  • 3 Campagne bouwen
  • 4 Kick-off training
  • 5 Uitvoering
  • 6 Eindevaluatie
1 Kennismakingsgesprek

Kennismakingsgesprek

Wanneer u overweegt om SalesQ als full-service sales agency in te schakelen en u heeft nog vragen, plan dan een kennismakingsgesprek in. Tijdens het kennismakingsgesprek staat onze Commercieel Manager u graag te woord om u verder te informeren over de diensten en oplossingen die wij u kunnen bieden en om al uw vragen te beantwoorden.

Plan een kennismakingsgesprek in

2 Intake

Intake

De intake is de officiële start van de campagne, hierin worden alle belangrijke onderwerpen besproken om de campagne tot een succes te brengen. Denk dan aan de propositie, doelgroepen, doelstellingen en andere praktische zaken.

3 Campagne bouwen

Campagne bouwen

Na de intake heeft SalesQ ongeveer 10 werkdagen nodig om de campagne klaar te zetten. We stellen de bouwsoftware in, verzamelen en verrijken eventuele data, agents selecteren, het schrijven van de pitch en meer.

4 Kick-off training

Kick-off training

Vervolgens is de kick-off training. Dit is het moment dat de klant en de agents elkaar voor het eerst ontmoeten, en nog belangrijker, de klant een training geeft aan onze agents. Direct na de kick-off start SalesQ met het benaderen van de eerste prospects! U kunt meeluisteren met onze agents en feedback geven, waarop het proces kan worden aangepast en bijgesteld.

5 Uitvoering

Uitvoering

Tijdens de campagne mag u van ons transparante communicatie verwachten en ontvangt u (twee)wekelijks een uitgebreide rapportage. Daarnaast staat u in nauw contact met de Projectmanager en bespreken we de resultaten. Op basis daarvan stellen we de doelstellingen en manier van handelen bij.

6 Eindevaluatie

Eindevaluatie

Na afloop van de campagne volgt er een uitgebreide evaluatie met betrekking tot de campagne wat hopelijk weer leidt tot een mooi vervolg!

Hoe gaat u met uw klanten om

Eric

Stel uw vraag aan Eric

U kunt ook het formulier invullen of plan direct een afspraak in.

Afspraak inplannen

 

LET OP! Wij nemen geen no-cure no-pay opdrachten aan, of initiatieven gericht op consumenten. Het minimale budget voor een campagne is € 2.000,- per maand (excl. BTW), met een minimumlooptijd van vier maanden.

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Bekijk onze privacy statement