Laatste blogs en artikelen

All blogs
Category
  |  
Leadgeneratie

Hoe telemarketing bij B2B een waardevolle toevoeging is aan het salesproces.

B2B telemarketing is het pro-actief benaderen van jouw klanten. Veel sales professionals zien dit als ouderwets, lastig en vooral tijdrovend. Toch blijft deze marktbenadering populair in de markt, maar wat is het precies? Hoe doe je het goed? En wat zijn de voordelen? In deze blog kom je erachter!

  |  
Leadgeneratie

Wat zijn de vijf beste manieren om B2B leadgeneratie in te zetten?

B2B leadgeneratie is een vorm van marketing waarbij een aanbieder van producten of diensten zijn klant middels een zogeheten pull of push marketing methodiek probeert over te halen om zich kenbaar te maken. Wanneer de potentiële klant dan zijn gegevens achterlaat dan kan de verkoper de lead opvolgen, waarna de lead hopelijk converteert in een klant

Lobster Benelux
  |  
Leadgeneratie

Snelgroeiend Lobster maakt naam in de Benelux, met hulp van de SalesQ-strategie

Lobster is een jong IT-bedrijf dat software levert om systemen en applicaties met elkaar te verbinden. Dat maakt mensen het leven makkelijk, ze hoeven minder gegevens handmatig over te zetten. Nog maar weinig bedrijven kennen de oplossingen, vandaar dat Lobster de hulp inriep van SalesQ om met potentiële klanten in gesprek te gaan over de voordelen. Met succes, want de nieuwkomer is hard onderweg om vaste voet aan de grond te krijgen in de Benelux.

  |  
Sales

Het geheim van het kiezen van een goed telemarketingbureau

Telemarketing kan ontzettend effectief zijn voor de groei van jouw bedrijf. Bellen, afspraken maken en jouw klanten goed begeleiden is een belangrijke én tijdrovende taak. Veel bedrijven zien dit steeds vaker in en vinden dit een goede reden om de sales uit te besteden aan de professionals op dit gebied. 

  |  
Leadgeneratie

Krijg je geen reactie op je opvolg-mail? 10 tips om dat te veranderen

Is het sturen van een e-mail een doodlopende weg? 

  |  
Leadgeneratie

Een lead is een lead... toch?

SAL is de link tussen je MQL en je SQL en de weg naar de beste ROI 

Snap jij het nog? Een lead is een lead, toch? Dat hangt ervan af…zit je in sales of in marketing? 

  |  
Sales

Content & contact: gebundelde krachten voor méér conversie

“Coming together is a beginning, keeping together is progress, working together is success.” - Deze uitspraak deed Henry Ford. Een Amerikaanse industrieel die de eerste betaalbare auto produceerde. We kunnen er alleen maar ‘amen’ op zeggen. Samenwerken is het bundelen van je krachten, zodat je verder komt dan wanneer je het alleen zou doen. Wat gebeurt er als marketing en sales de handen ineenslaan?

  |  
Sales

Verkoop is alles & alles is verkoop

In een tweewekelijkse podcast van 30 minuten, behandelen Pepijn Beerman, Managing Partner SalesQ, en Daniel Federer, Eigenaar bij Daan's Development & WNS, verschillende aspecten van verkoop. De podcasts zijn niet te lang en precies goed voor een ritje naar kantoor of een afspraak. Open, eerlijk en herkenbaar. Doe er je voordeel mee!

Maak accountmanagers efficiënter, door leadgeneratie uit te besteden.png
  |  
Leadgeneratie

Maak accountmanagers efficiënter, door leadgeneratie uit te besteden

Als u zelf accountmanagers in dienst heeft, vraagt u zich misschien af waarom u leadgeneratie zou uitbesteden. Dat is toch het werk van uw medewerkers? Daar staat echter tegenover dat uw accountmanagers het meest effectief werken als ze niet hoeven om te kijken naar leadgeneratie, maar zich kunnen richten op hun core business: praten met prospects en het gesprek aangaan met de beslisser. In deze blog leggen we uit hoe uw bedrijf de groei kan inzetten door leadgeneratie uit te besteden.