Heeft u alle prospects in beeld?
Hoe krijgt u meer leads? Zonder pre-sales is het werk van verkopers vele malen lastiger, zo niet onmogelijk. SalesQ adviseert en ondersteunt klanten in actief en verkoopgericht bewerken van hun markt. Wij brengen potentiële klanten (prospects) in kaart. Uw sales-afdeling ontvangt up-to-date klantenbestanden, geclassificeerde leads of kant en klare sales-afspraken. Daarmee gaat uw sales-team effectiever en efficiënter aan de slag.
SalesQ helpt bij:
- Het samenstellen van een bestand met prospects
- Leads genereren
- Afspraken maken voor vertegenwoordigers
Waarom u voor SalesQ moet kiezen?
SalesQ is een betrouwbare partner door jarenlange ervaring. We zetten altijd een stap extra, wat ook blijkt uit onze registratie. Met ons professionele team en enthousiaste medewerkers helpen we uw bedrijf meer succes te realiseren. SalesQ is uw partner, omdat:
-
Wij ieder project benaderen als een topsporter
-
Wij veel ervaring hebben met complexe proposities gericht op high end beslissers
-
Onze mensen onze kracht zijn: we investeren in goede opleidingen en zorgen dat ze de lat steeds hoger leggen voor u
-
We ISO gecertificeerd zijn, zodat privacy en kwaliteit goed gewaarborgd zijn en in lijn is met alle nieuwe wetgeving.
-
Nationaal en Internationaal jarenlange ervaring hebben
Markttoepassingen
- Vergaren van goede klantinformatie
- Datalevering & dataverrijking
- Verkoopgericht bewerken van de markt
- Bezoekafspraken maken
- Leadgeneratie
- Leadnurturing
- Prospects inschrijven voor evenementen
- Inschrijvingen voor events verzorgen
Klantenbestanden
Er is de laatste 10 jaar met man en macht gewerkt aan de database van SalesQ, om klantenbestanden elke dag beter te maken en up-to-date te houden. Daarvoor gebruiken we niet alleen mensen met de juiste kennis en skills, maar ook moderne applicaties. Veel van uw vragen vullen we direct in. Indien nodig, leggen we deze specifiek voor aan een database, gebaseerd op diverse bronnen. Wij zijn ISO-gecertificeerd (9001 en 27001). Dat garandeert een veilige manier van werken.
Leadgeneratie
Met leadgeneratie bedoelen we de activiteiten waarmee u in contact komt met potentiële klanten. Wij identificeren contacten die voor uw product in aanmerking komen, zoeken de juiste contactgegevens en benaderen personen telefonisch. Iedere campagne begint met goed overleg over uw doelen en wensen. Wij onderzoeken mogelijkheden en verwachtingen op basis van onze kennis en onderliggende gegevens. Samen bespreken we het 'plan de campagne' en trainen aangewezen agents op uw propositie.
Onze werkwijze
- 1 Kennismakingsgesprek
- 2 Intake
- 3 Campagne bouwen
- 4 Kick-off training
- 5 Uitvoering
- 6 Eindevaluatie
Kennismakingsgesprek
Wanneer u overweegt om SalesQ als full-service sales agency in te schakelen en u heeft nog vragen, plan dan een kennismakingsgesprek in. Tijdens het kennismakingsgesprek staat onze Commercieel Manager u graag te woord om u verder te informeren over de diensten en oplossingen die wij u kunnen bieden en om al uw vragen te beantwoorden.
Intake
De intake is de officiële start van de campagne, hierin worden alle belangrijke onderwerpen besproken om de campagne tot een succes te brengen. Denk dan aan de propositie, doelgroepen, doelstellingen en andere praktische zaken.
Campagne bouwen
Na de intake heeft SalesQ ongeveer 10 werkdagen nodig om de campagne klaar te zetten. We stellen de bouwsoftware in, verzamelen en verrijken eventuele data, agents selecteren, het schrijven van de pitch en meer.
Kick-off training
Vervolgens is de kick-off training. Dit is het moment dat de klant en de agents elkaar voor het eerst ontmoeten, en nog belangrijker, de klant een training geeft aan onze agents. Direct na de kick-off start SalesQ met het benaderen van de eerste prospects! U kunt meeluisteren met onze agents en feedback geven, waarop het proces kan worden aangepast en bijgesteld.
Uitvoering
Tijdens de campagne mag u van ons transparante communicatie verwachten en ontvangt u (twee)wekelijks een uitgebreide rapportage. Daarnaast staat u in nauw contact met de Projectmanager en bespreken we de resultaten. Op basis daarvan stellen we de doelstellingen en manier van handelen bij.
Eindevaluatie
Na afloop van de campagne volgt er een uitgebreide evaluatie met betrekking tot de campagne wat hopelijk weer leidt tot een mooi vervolg!
Meer informatie over onze pre-sales diensten? Neem contact op.
LET OP! Wij nemen geen no-cure no-pay opdrachten aan of initiatieven die gericht zijn op consumenten. Het minimale benodigde budget voor een campagne is circa € 2.400,- per maand (excl. BTW) met een minimum looptijd van 4 maanden.